torsdag, september 5

Människans bästa vän...




Ja ta mig sjutton det stämmer till 100 %
 
 
Så pålitlig, sviker aldrig, och bara finns där.....
 
 
 
Godkväll!!!
 
 
Tjatar igen, jisses vilken värme vi har:)
 
Planerar vad man skall ha på sig i helgen, 50-års fest med tema Rocka Billy. Nej nej här får man inte gå på normala fester, här skall det spökas ut:). Tur att jag har min vän Mona som hjälper mig i dom flesta situationerna i den här klassen:)))
 
Jag är även beordrad att baka 30 muffins till jubilaren....Det blir nog high life på lördag, över 100 personer är inbjudna. Klackarna i taket:))
 
 
Ha en skön kväll, här väntar jag på Kockarnas Kamp och Broadchurch.....
 
 
Kramkram Anne

3 kommentarer:

mammaxtre sa...

Jag ska erkänna att jag har lite svårt med det där att spöka ut sig. Ska jag äntligen fp gå på fest så vill jag göra det bästa av situationen, känna mig fin.

Ha det gott

Mamma C sa...

Kan nog bli helkul tror jag.
Kram Mamma C

@my casa sa...

Håller med dig totalt...hundar något av det bästa som finns:)

Och du ANNE du är ju bara för söt, synd att varken du eller jag kunde åka med till Skåne i helgen, hade varit grymt kul att få träffa dig.

Ha en riktigt skön fredagskväll Kram Åsa