söndag, september 1

Bästa Beach House A / W 13....

 
 
 
 
Godkväll!!!
 
 
 
Ruggigt ute, hösten står på tröskeln och knackar. Huh säger jag bara.
 
Och vad passar då om inte Beach House med dom härligaste lakanen som jag ärligt kan säga är dom skönaste maken och jag har sovit i och sover i.
 
Om man fryser om fötterna dom coolaste tofflorna och härlig pläd i den nya Alpaca Line Kollektionen. Titta gärna in hos Beach House Company och se allt fint och alla nyheter, känns nästan som man står i butik och känner och klämmer på det när man ser alla bilderna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kolla gärna in filmen med så mycket fint...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hur snygga är inte dessa med sammetsband på sidorna.
Dom kommer nog få flytta hem till oss....
 
 

 
 
 
Men så coola och söta tofflor, både för stora och små.....
 
 
 

 
 
Och den sköna pläden att krypa ner i soffan med...
 
 
 
 
Ha en skön kväll alla fina.....
 
 
Kram Anne

4 kommentarer:

LIFESTYLE by Sessan sa...

Åhhh dom där tofflorna alltså <3 Dom hade vart något i vinter när kylan sveper runt husknutarna.

Ha en fin vecka från Sessan

LOPPISLIV sa...

Toffloran och pläden ser ju inte helt fel ut nu när kylan sakta börjar komma :-)) Snygga påslakan också!!

Ohhhh ert kök i förra inlägget, det ser fantastikt ut!!

Ha en fin start på nya veckan!
Kram Paula

LOPPISLIV sa...

hmmm tofflorna menar jag såklart :-)))

MITT VITA HUS sa...

En hel del massa fint nu i höst hos Beach House, vi sover så gott i våra lakan här:)

Hoppas dagen varit fin!

Kram