fredag, maj 31

friday, finally :)

 
 
 
Gubi...
 

 
 
 
Tror att denna skulle bli perfekt i vårt kommande badrum, eller jag vet...Inget badrum just denna årstid men ligger i planeringsstadium....
Det finns ju så mycket annat vi vill göra, som att resa t ex
och man kan inte få allt, eller hur!!!
GUBI spegel...
 




Nämen hallå!!!!
 
 
Så skön dag och det gör inget att det är fredag, eller hur:) Här skall det tydligen bli regn och åska imorgon om dom inte har ändrat sig. Men tittar man ut nu så kan man inte tro det.
Tack för alla grattningar till maken häromdagen.
 
Denna spegel vill jag ha i vårat badrum på övervåningen som vi ska renovera. Gubin börjar dyka upp lite här och där men det spelar ingen roll, snygg... Men vem vet jag kanske ångrar mig.
 
Men som sagt det finns så mycket annat man vill göra och allt kan inte göras samtidigt. Som att resa t ex, det är en viktig del i livet, att vara med om saker och se saker. Spelar ingen roll egentligen vart man åker om det så är till t ex huvudstaden så är det en upplevelse som man kommer ihåg. Japp så är det...
 
Idag vill jag sända en tanke som alla dagar till min vän Malin som insjuknade i Blodleukemi innan jul 2012. Hon kämpar och kämpar efter ryggmärgstransplantation. Man vet nog inte hur bra man har det...
 
 
Kramkram A

12 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Nej, man ska vara tacksam så länge man får ha hälsan i behåll. Jag hoppas verkligen att allt grå bra för din vän.
Ha en fin helg! Kram Jennifer

Anonym sa...

I've been surfing on-line more than 3 hours lately, but I never found any interesting article like yours. It's ρrеtty priсе enough for me.
In mу vіew, if аll web ownerѕ
аnd bloggerѕ made gοod сontent aѕ you
did, the nеt shall bе a lоt mοre helpful thаn evеr befоrе.


Also viѕіt my ωеbpаgе
... how to get bigger boobs naturally

Milla sa...

Jag håller med dig runt det där med att resa, uppleva. För mig har det blivit en superviktig grej nu, efter allt som varit. För 10 år sedan pluggade jag och levde på studielån, när barnen var små räckte det att hyra en stuga på Öland men nu är det ett bra sätt att uppleva tillsammans, med stora barn blir allt lite annorlunda. Vi borde planera en badrumsrenovering här med, men kommer aldrig till skott och jag vill ut o resa istället med min familj medan jag har dem kvar hos mig. KRAM

mammaxtre sa...

Man ska helt klar uppskatta att att man har hälsan med sig och inte emot sig. Man skall inte ta den för given.

Helg, härligt med helg!

Kram

Bella sa...

Man ska verkligen vara tacksam över det man har och leva livet när man kan för det kan ändras över en natt pga av sjukdomar och olyckor... Håller tummar o tår för att din vän mår så bra hon kan i sin hemska sjukdom... All styrka till henne...

Spegeln är sååå snygg!! Vill ha :)

Önskar dig en riktigt skön söndag

Kramar Bella

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ja man ska verkligen njuta av livet, man vet aldrig vad som händer.

Kram till din vän ❤

Spegeln är ursnygg!!!

KRAM

Anonym sa...

Yеsterdаy, ωhile I ωas at work, my siѕter stоle my apple іρad and teѕted to sее if it сan survivе a 25 fοοt drop,
just sо ѕhe can bе а youtube sensatiοn.

My iPad iѕ now bгοken and she has 83 νiews.
Ӏ know this is entiгely off topic
but I had to shaге it with someone!

my weblog; how to get bigger boobs naturally

Anonym sa...

generic propecia buy propecia online forum - safest place buy propecia

Anonym sa...

Hi tо eveгy ѕinglе onе, it's in fact a fastidious for me to go to see this website, it consists of helpful Information.

my blog post - locksmith company solihull area

Titta in hos Thess sa...

Spegeln är så himla snygg !!!!!!
Skulle passa utmärkt i mitt vardagsrum ;))
Hoppas verkligen att din vän klarar sig igenom det här.

Kram Thess

Dnyahuset.blogspot.com sa...

Härlig spegel! Jag är på jakt efter en ny spegel till vårt nya hus- som vi ännu inte köpt. Men om en dryg vecka kanske statusen är en annan... Dnyahuset.blogspot.com

TIDSOPTIMISTEN sa...

Ja man borde verkligen uppskatta mer att man bara är frisk helt enkelt och njuta av livet här och nu - något att lära :) ....och finfin spegel den skulle jag också kunna tänka mig att ha hemma....någonstans ;)

Kram Ullis