onsdag, april 10

Testing.....

 
 
Gladfärger....
 






Vem som helst blir väl glad av att få ett paket på posten med dessa färger:))). Testa lite nya Loka, återkommer om vad jag tycker:). Kolla gärna här


Halloj!
 
 
Samtidigt som jag hittade blåsippor, så sken solen och det snöade för fullt på lunchpromenad med vovven. Men kanske typiskt aprilväder, eller hur?:))
 
MEN NU VILL JAG HA VÄRME. Jag som går omkring och fryser jämnt och ständigt.
Psst listan jag skulle skriva i fredags angående huset är inte påbörjad ännu. Kanske ikväll:)
 
 
Stor kram Anne
 

5 kommentarer:

Malin sa...

hej, har smakat jordgubbe och choklad men inte citronen. De är goda och roliga men inget jag köper om igen. Pusselipuss

Mamma C sa...

Så spännande med nya smaker, ska bli kul att höra vad du tyckte.
Kram Mamma C

Lantligt i smultronbacken sa...

Fick likadana på posten jag med och de är gudomligt goda. Min favvis var jordgubb men tätt följd av chokladshaken. Mums
I sommar behöver jag inte lika mycket gotta för dessa smakar verkligen glass och godis

Kram Teres

Piffa och Puffa sa...

Jag vill också ha värme. Nu tycker jag att solen allt får vakna efter denna långa vinter.
Kram

Channal sa...

Åh vilka läckra pastellfärger... älskar't!

Värme, JA TACK!!

KRAM Anna