onsdag, mars 20

Coola, snö & massage i hårbotten:)

Ser ut som Gordon Setter stil, som min Millie:)
 

 
 
Haha ja vilken bild, tagen av Emma


 
Alla bilder kommer från Inreda



Vilka coola sängar till vovvar, haha tänk att ha min stora Gordon setter i en sådan:) Hårig som hon är...Jag tycker att dom är hur fina som helst men min lortfia får nog behålla sina Bia bäddar som hon redan har.

Men huh vilket väder det har snöat hela dagen igen. Vårdagsjämning och allt...Kan inte se ett spår av våren just nu tyvärr.

Ikväll har jag varit hos bästa frisören, fyllt i färg och klippt. Massage i hårbotten och plockade bryn. Såååå skönt.

Kollar på Helt sjukt på 4:an med David Helenius, han är kul han....


Kramkram Anne

6 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Ja men det var riktigt snygga hundsängar :-).

Gud så skönt att ha fått blivit lite ompysslad hos frissan, jag skulle verkligen behöva iväg och klippa mig.

Ha en bra torsdag! Kram Jennifer

Välkommen Hem! sa...

Jaäätefina! Och David... ja han kan ju få den suraste Häxan Surtant att skratta!
Kram o ha en fin dag! Judita

Grodmamman sa...

Härliga hundsängar!:)
Ska klippa och färga håret nästa vecka. Är ju så himla skönt att få skämma bort sig själv lite!:)
Gillar David Hellenius och gillade hans program igår.
Kram

Carin sa...

Nej men Anne! Klart att lort-fian skall ha en fin säng!!! Ha ha....

Fina Millie...... :)

Kraaam Carin

Titta in hos Thess sa...

Men vilka underbara sängar !!!!
Skulle kunna ha dom som prynad....fast att jag inte har någon hund hi hi ;)
Och tid hos frissan lät som en vääääldigt bra grej just nu ;)

Kram Thess

Helenas enkla vardag sa...

Vilka superroliga bilder! Emmas hade jag sett! Missade helt sjukt igår!
Nu ses vi snart, glöm inte badkläder!
jag funderar på att ta med en prosecco!
Kram Helena