söndag, december 9

Sen söndagkväll nästan natt....

 
 
Fina formar från Lilla villa vita
 

 
 
Som hos alla andra bloggtjejer, men det bjuder jag på blink blink...
 

 
 
 Kudde från Blackballon, lykta Day fått av  bästa J & H, granar Tine K
 

 

Kaos in my kitchen Saturday....
 
 
 
Sitter här sen söndagkväll och ler lite för mig själv. Ler för alla fina vänner jag och maken har som verkligen bryr sig om oss och jag är så tacksam över dom och jag hoppas att dom vet det. Ni vet vilka ni är:))). Ju äldre man blir desto mer uppskattar man alla nära...
 
Oj vad tiden går fort. Champagneprovningen var trevlig, åt mina första ostron i mitt 44-åriga liv, de ni:). Det var något halt, levande saltaktigt som rann ner i min hals med en slurk champagne. Om jag kommer att testa igen? Hm beror på om det är citron eller tabasco till kanske:)). Lite smak behövs...
 
Torsdag, ledig for omkring i mitt hem och städade för lite aktivitet i mitt hem. Därav dessa fina cupcakes som min goa goa vän L gjorde:).
 
Lördag och söndag bara for iväg...Alltid massor man ska göra. Adventsmingel hos våra goa gamla grannar på gamla gatan:) Alltid lika trevligt...
Söndag, lite mingel i vårat hus och nu sitter jag här helt slut och vet att jag måste krypa i säng och så får det nog bli:))
 
Natti Natti från Anne

10 kommentarer:

Välkommen Hem! sa...

Vilken härlig helg du verkar ha haft! Julmingel är ju det bästa som finns och toppat med absolut bästaste vännerna, ja då kan det knappast bli bättre!
Kram
Judita

Hemma på Sjuan sa...

Låter som en härlig helg!
Ha en fin start på denna veckan, kram Suss

mitt liv som jag sa...

Ja nog är det allt bra trevligt med fina vänner :). Låter verkligen som att ni haft en bra helg.

Fina bilder du visar! Kram Jennifer

Linda sa...

Låter som en härlig helg. Och de där cupcaksen skulle jag inte tacka nej till. :)

Kram Linda

Helenas enkla vardag sa...

Låter som en hektisk vecka, men full av roligheter! Nu går tiden så himla fort, jag hinner ingenting!Fina bilder du bjuder på! Mina granar hade jag glömt, de måste jag ju ta fram!
Kram Helena

Mamma C sa...

Superduperhelg med andra ord. Ha en bra och skön start på denna vecka.
Kram Mamma C

evalevabo sa...

Galet snyggt. Love
Eva

Titta in hos Thess sa...

Låter som en riktig hel helg vännen :))))

Kram Thess

Sabina sa...

Vad snyggt med så många olika ljusstakar i köket, dom gillar jag!
Ostron ja, är väl inte annars gott men det är ju tillbehören som ger smaken.

Ha en fin vecka och en trevlig julväntan!
Kram Sabina

Anonym sa...

Fint och vilken lyxvecka!! Kram