fredag, december 21

Fredag, Fint paket, fin blomma, snart julafton, gran....



Fint paket damp ner hos mig igår....
 
 

 
 
Med Smink från IDUN
 

 
 
 
Hallå!
 
 
Sitter här helt röd om ögonen. Dessa hjältar får mig att storgråta framför tv:n. Vilka fantastiska människor det finns. Stor eloge till dom...
 
Vad säger ni, är det inte skönt att det är fredag? Fint paket kom igår på posten, uuiiee hade vunnit hos goa fina Helena. Tack snälla...:)
 
Och idag kom en annan Helena förbi mig och gav mig en blomma, bara sådär. Jag blev så glad and she made my day!!! Fina vän, den står här så fint i vas.
 
Gran har vi hunnit jaga ikväll, alltid sent ute. For runt till 3 ställen. Förra året köpte vi en från våran Ica, typ 50 meter från oss. Det var så perfekt att bära hem den. Var förbi, dom sa att det skulle komma mer imorgon. Hur go är inte vår Icahandlare M som ringer till mig och säger att det blir inte fler granar. Jisses vilken service....Dom är för rara. Vi hittade en på ett annat ställe, dock blev det ingen kungsgran i år, första gången på typ 15 år. Det blev en vanlig köpt av en go gubbe utanför en mack.
 
Ja snart är det julafton, men det visste ni väl redan blink blink...
Här i huset är vi INTE färdiga, men det är alltid likadant. Ser både på bloggar och Instagram att dom flesta är färdiga med ALLT. Skönt för er:))
 
Och ni som tittar in till mig, Tack...Nu har jag lite ledigt och då ska jag kika in och skriva hos er.
 
Ha en fab kväll, här dricker vi faktiskt Champagne för det var vi värda:)
 

Stor kram Anne
 

12 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Härligt att det blev en gran i alla fall:-D
Oh no, vi är inte klara!! I morgon julklappsrace,, för att få sista klapparna klara. Vi hörs om promenad. Kram till er ♡

mitt liv som jag sa...

Vilket fint paket!

Åh, var det ikväll som de visade den galan, typiskt mig att glömma bort det :(.

Vi är inte heller riktigt klara här hemma men jag får se, jag skippar nog en del saker i år, orken räcker inte till.

Ha det toppen! Kram Jennifer

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

...det där spontana blir man gladast av ...*ler

och ang. galan.....man kan väl säga att det rann floder av tårar här...*ler

Ha en riktigt fin jul.
KRAM

Pernila

Helenas enkla vardag sa...

Tror att Helena är ett bra namn på vänner till dig!
Två på samma dag inte illa!
Kram kram Helena

Grodmamman sa...

Ja, jösses, räckte att se några minuter på den där galan så rann tårarna.
Härligt med fint paket och blomma bara så där!:)
Vi har lite kvar här också, men det känns bara kul. Brukar sitta och slå in julklappar kvällen innan, men det behöver jag inte i år. Känns nästan som att jag glömt något...
Kram

Anonym sa...

Mysigt inlägg och vilket paket!! Riktigt fina saker!!
Champagnen var ju inte heller så fel.. Så jag får helt enkelt tacka för feelgooden du skänker och återgå till mitt kaffe:)))
Kram

Livet är Underbart sa...

Fin fina saker :) Passar på att önska dig en riktigt GOD JUL redan nu. Vi tjuvstartar med en mini julafton imorgon så tiden lär springa iväg. Kram Jenny

Mamma C sa...

Vilket fint paket med fina saker i. Det blir alltid en jul fast man inte känner att man är riktigt klar.
Kram Mamma C

Välkommen Hem! sa...

Så härligt att du vann! Vilken fin vinst!
Stressa inte ihjäl dig, vännen, det kommer bli fint och bra hos dig ändå.
Julkramar! Judita

Junitjej sa...

Kanonfint paket!!!
Jag grät också när jag såg Svenska hjältar. Underbar gala!

Bella sa...

Alltid lika trevligt att få paket :)

Vill önska dig och din familj en riktigt GOD JUL!!

Kramar Bella

promenader på landet sa...

Önskar dig en mysig jul! Kram från Maria