fredag, september 7

Blackballoooooon:)))



Bilder tagna av Jenny Blackballon
 









Hello!!
 
 
 
Ja lite piggare ikväll men inte bra.....Hoppas att ni hat haft en bra vecka iaf och en skön fredagkväll:)
 
Förra helgen ja jisses....Halv åtta hos oss återkommer jag till men lördagen i Helsingborg, ja hur ska jag summera?
Sen fredagnatt och upp tidigt för att åka till Helsingborg:) . Ja jag har inte skrattat så mycket på läääääänge. Vi har så kul med makens kusin och bästa frun:).
Mitt mål från början var ju att besöka goa vackra Jenny som har Blackballoon och sen blev det lite mera av helgen. Det är så trevligt att träffats IRL fast det inte fanns så mycket tid att prata och att även få träffa vackra dottern. Med mig hem kom den svart/vit bredrandiga pläden/överkast i korgen på sista bilden och 2 toppar från Vintage By Fe´. Blev lite mera shopping, jag åker gärna tillbaka till H för shopping, helt klart. Stötte på flera mysiga affärer....
 
 
Ha en skön kväll....
 
 
Kram Anne
 

14 kommentarer:

Tulipa sa...

Låter som en riktigt riktigt bra helg! Ja den förra då förstås..., denna helg får vi hoppas du kryar på dig!
Jobbigt jobbigt att inte må bra.

Kram Mariette

anness design sa...

Så mycket fint som finns där.
Roligt att helgen blev så lyckad.
/Anne

Life´s Silverlining and I sa...

vilken helg! Njut av den när du nu kurerar dig! kram Nilla

Mycket annat & lite betong sa...

Vilken härlig helg!
Så mycket fina saker!

Hälsningar Agneta

Helenas enkla vardag sa...

Jag kan följa med dig till H! Har aldrig avrit där och det verkar ju vara en helmysig stad!
Krya på dig!!!
Kram Helena

A House With A View sa...

Gah... say no more!! Sååååååååååååå fina ting - vill ha allt!!!!

Måååååååånga krya-på-dig-kramizar

/aka

Kicki sa...

Hejsan
Vad kul att hitta till Din fina blogg. Kommer gärna åter till Dig.
Blackballon har verkligen väldigt mycket fina saker. Mycket "måste ha prylar"/Kram Kicki

Linruz sa...

Nästa gång måste du ta mig med dig raring.

Tack för pratstunden i går.
Kram Lina

hemma hos lilla mej sa...

Ååå vad mycket fint!Vilken härlig helg.Ja du får tänka på den och krya på dej.Kramar Rita ♥

Jenny sa...

Vilken stad tar vi nästa gång? Köpenhamn kanske?! Kram :)

Välkommen Hem! sa...

Tack söta du för fina kommentarer inne hos mig! Mattan under bordet är från Golvabia/Colorama och den under soffbordet är från EM.
Ni verkar ha haft en underbar helg och GAAAH!... Så hiskeligt mycket snyggt!
Kramar, Judita

mitt liv som jag sa...

Härligt att få skratta i massor :). Så mycket fint på bilderna.
Hoppas att du blir riktigt frisk nu. Ha en skön helg! Kram Jennifer

Hemma på Sjuan sa...

Så mycket snyggt! Ska nog beställa lampor därifrån imon.

Hoppas du kryar på dig!
Kram Suss

Titta in hos Thess sa...

Såååå mycket snyggt:))))))
Hoppas du snart känner dig bättre.

Kram Thess