måndag, juli 30

Måååndag....





Halloj!!!


Ja nu regnar det igen:(


Men ganska mysigt på kvällen som Ludde säger:) Mys när man ska gå och lägga sig men inte när man ska ut med hunden hihi....

Jag har ju lovat att visa vad jag shoppade i Usa. Här är iaf 2 saker att börja med, ett par Converse Ballerina och en Ralph Lauren väska i marint, ser mer svart ut på bilden:)) Det kommer mer sedan.....

Ikväll har jag varit och fikat med en raring:) Vi har träffats genom våra äldsta barn när dom började i samma klass. Jaa hon är en riktigt go go tjej.....

Och idag fyller en helt fantastisk tjej 39 år, min C som befinner sig i Grekland med sin familj. Grattis igen sweetie:)))))


Kram till er

2 kommentarer:

Linruz sa...

Snyggt som alltid när du shoppar ngt.
Kommer förbi på cykeln ngn kväll och kollar in dem IRL .
Kram på dej
Lina

Nilla Q sa...

Snygga saker! Kan tänka mig att det är riktigt roligt att shoppa i USA! :)

Kram Pernilla