onsdag, juli 4

Happy family...



Mina fina grabbar på den "riktiga" Miami Beach, näe där skulle
jag inte vilja spendera mina soltimmar...


Fundersam kille:)


Wicke  & Ludde...



Makens bild med Iphone från Sea world första regn och
 stormveckan...Då ville jag faktiskt hem.
Dom har inte haft så dåligt  väder i Florida  i juni sedan 1951.
Och självklart var vi där då:(. Som tur var så fick vi en riktigt  fin vecka  utan blandväder.



Hello!


Vilket härligt väder vi har haft idag...Kom hem igår, trött trött trött...Höll mig vaken till 0.00 iaf. Lite tuffare när man åker framåt än bakåt.

Imorse var jag helt död men tog mig upp ur sängen och åkte till jobbet några timmar och gjorde det viktigaste. Packade upp allt, skönt att man hade tillgång till tvättmaskin sista dagarna så det blev lite smutstvätt. Shoppingen får ni se senare...

Tyvärr så missade vi 4th of july....

Näpp nu orkar jag inte hålla ögonen öppna, nu ska jag nanna kudden...


Kram Anne

5 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
PIAZZAN en inredningsblogg sa...

roligt att få följa dig ....

kram Pernilla på Piazzan

Grodmamman sa...

Välkomna hem!:)
Lång han är, Wicke! Hoppas innerligt att vår son också börjar växa snart...
Kram

Malin sa...

välkomna hem, vill se shoppingen här sen. Mina vänner har flyttat till Charlotte i N.C så vi ska om ngt år hälsa på och då lär det ju bli en Floridasväng för oss oxå. Älskar USA fastän jag inte varit där he he, tror att vi ska emigrera.
Vad sa Millie när ni kom hem? var hon lycklig eller sur?

Mamma C sa...

Förstår att det är en riktig omvändning med tiden. Ska bli kul att se allt du shoppat.
Kram Mamma C