måndag, december 12

Feeling....


Sparsamt med julpyssel...Stor vit gran, och grå från förra året
Tine K. Någon råtta äter upp skumtomtarna i huset.... 


Ny slinga från  Helena, Uthuset i Gävle, Stora granen 
Tine K från Perlan, lilla inhandlad förra året....


X-mas bokstäver, ljushållare från Heninredningsparty förra året


Näeeee ingen Christmas feeling i det här huset...Vad skall man göra för att få den? Några klappar inhandlade åt barnen, måste göra lite pepparkakshus och julgodis. Ja då kanske den tittar fram sakta:)
Ny slinga, jättefin med små blommor. Har flyttt runt lite idag och just nu är den placerad runt trappräcket på övervåningen. Det är något visst med dessa slingor, behagligt sken....

Var är snön? Hörde om något snöoväder som skulle komma imorgon, Lucia....Hoppas!!!! Lustigt känns det när barnen är så stora och inte skall lussa längre, sorg i hjärtat.
Just nu har jag en tik som står och stirrar på mig, lite jobbig just nu när hon är inne på vecka 2 i löp, ALLA killar är sååå snygga på 4 ben...Näpp nu är det dags för korvstroganoff och sen sjunka ner i soffan för att se Den som dräper, huh vad danskarna är duktiga på att göra dessa serier.

Kram Anne 

4 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Så mycket fint, tycker jättemycket om ljusslingan:)

MITT VITA HUS sa...

fina enkla pyntet:) Jag ångrar så att jag inte slog till på en stor vit gran förra året:/ Har bara små!

Fin kväll!

Kram M

Fröken Tindra sa...

Denna julen kommer nog snabbt och vi hänger inte med. Fina granar du har! Gillar även XMAS-ljusstaken.
Kraaam!

Ewa`s Galleri sa...

Jättefint,precis i min smak
ha en bra dag