tisdag, november 22

Lovely...


Kunde inte låta bli detta lilla doftljus hos min gamla granne som är en av innehavarna till No 36, Linköping ( OBS dom har även webshop). Ojojoj vilket lager med Voluspa. Denna doft French Cade Lavender är en ny doft och luktar verkligen lovely....Jag är inget för starka lukter på doftljus men denna, mums....


Tack för alla grattis hälsningar till Wictor, han tackar och bugar...Han mår som en prins i sin Onepiece, men observera bara för hemmabruk inte springa omkring med i skolan eller på stan. Hoppas att ni har haft en bra tisdag, här tittade t om solen fram idag en kort stund och kallt och usligt är det. Ha en skön fortsatt kväll.

Kram A 

4 kommentarer:

evalevabo sa...

Bästa doft ljus som finns. Älskar doft ljus över lag. Har alltid tänt. Love it. Härlig blogg
Kram Eva

H A J sa...

Jag beställde champagne doften förra veckan i annan butik. Det har inte kommit ännu men jag hoppas det dyker upp i morgon :)
Kram

Mamma C sa...

Jag gillar inte heller för starka dofter. Men det här kanske är något då för en annan. Tack så mycket för tipset.
Kram mamma C

frida sa...

Härlig vardagslyx!

Härlig blogg du har här! Hoppas att du har en fin onsdag! Kram