måndag, augusti 22

Skämt.....



Är denna jack/kappa ett skämt från Odd Molly? Nej uppenbarligen inte eftersom den nu säljs i butiker och nätbutiker för 22 000 pix...Jag personligen skulle inte vilja ha den om dom så slängde den efter mig, herregud 22 000 kronor och inte ens snygg...Lite att ta i kan man tycka, eller?? Vad tycker ni där ute?


Ni får ett bättre tips från mig istället:)  Byxa från Lindex för 199:-, både som en tajt byxa, leggings med dragkedja på sidan och dom går upp över magen, I like...Man kan gå ner en storlek när dom är tajta eftersom dom blir lite större. Snygga till stövlarna i höst/vinter...



Kramar A

26 kommentarer:

Aratorps Lena sa...

Nej, den kommer inte hem till mig heller! Löjligt... Trevlig kväll! :)

AnnaHelena sa...

Kan bara hålla med dig fullt ut! Verkligen skitful, rent ut sagt...Men byxorna däremot genererar ett besök på Lindex inom kort! Tack för tipset!

VIT och PASTELL sa...

Hahaha!!! Men är de allvarliga! Fult, anskrämligt och löjligt.

Ha det bra,
Mia

Engelska Villan sa...

Hahahaha!! Du e rolig du, "inte ens om de slängde dem efter mig..." 22000!! Är de inte kloka?? Vem f-n köper det i en vanlig butik?? Det är ju i klass med Dior...
Förresten så provade jag de brallorna idag på Lindex!! De var ursnygga faktiskt :) Klockrent till våra gamla trogna UGGs i vinter, eller hur?
Ja, min vän, jag har varit en usel bloggvän de senaste månaderna. Bloggar lite sporadiskt, men kommenterar oerhört sällan. Jag kikar i a f in lite då o då ska du veta. Och jag måste säga att det är ett helt fantastiskt hus ni har köpt!!! Jag är så avis!!!
Ha det gott.
Kramar Anna

Lantligt i smultronbacken sa...

De där byxorna ser ut att vara något för mig. Men jackan var inte alls Odd Molly stuk, har de bytt stil eller nåt mån tro? Inte alla värda de pengarna.

Kram Teres

Grodmamman sa...

Fruktansvärd och jag skulle heller inte vilja ha den om de så slängde den efter mig.
Byxorna däremot får jag nog ta och prova någon dag. Var inne på Lindex idag med dottern, men då visste jag inte om dessa byxor. Synd!:)
Kram

Bella sa...

Jag håller med dig... Riktigt ful tycker jag...

Byxorna däremot var ju ett kap, snygga till ett bra pris, me like :)

Kramar Bella

Fröken Tindra sa...

Jag säger då det! Fanns inget snyggt med den alls...
Tack för tipset om byxorna! Det skall kollas upp snarast.
Ha det!
Kraaam!

Mamma C sa...

22000:- vem köper något sådant fult för dom pengarna. Då tackar jag för det braiga tipset på brallorna.
Kram Mamma C

Jenny sa...

Hahaha, håller helt med dig =)Helt galet...
Ha de´! Kram Jenny

Madde - Dagarna.nu sa...

Skulle aldirg betala så mycket för den, den var ju inte ens lite snygg!

mammaxtre sa...

Tack för tipset, om byxorna :-)

Odd Molly är för dyrt för mig. Håller med, ful var den också...

Ha en fin dag

Jenny sa...

Hej Lena!
Neej, inte snygg alls!! Och vilket pris sen..

Desto bättre var ditt tips om byxorna från Lindex, får ta o stanna till där på väg hem från jobbet någondag:)

Kraam Jenny

a piece of happiness sa...

Då blir ju genast det parasollet jag såg med ens billigare ;) 32,000 bara för det.

Nej tack jag skulle inte vilja ha den isbjörnen på mig. Som det låter här på sin blogg så blir det en flopp.

Christina sa...

Liknar en gammal afghanpäls från 60 och 70-talet!Alla hippier (nästan) hade sådana! Och den var inte ens snygg då! Så gammal är jag!!!!/Christina

Gabriella sa...

De lyckas inte med allt, huga... Men brallorna var ett klipp!

Kram

Lina Gardelid sa...

Hej!! Kom gärna och fira hos mig. Jag har en STOR utlottning av wings-reproduktioner, personliga tavlor, retro-motiv m.m. Välkommen att delta och lycka till!

Hälsningar
/Lina

Anonym sa...

Nej gud vad ful och vad DYR. Är dom inte kloka? Nä, våga vägra odd molly!!!

Casa bianca di Mia sa...

Fulaste jackan på länge!
En tripp till Lindex kan jag däremot tänka mig! :)

Kram Mia

Mimmi sa...

Köper man den fula kappan har man mer pengar än smak...

Fröken L sa...

Håller med dig! Vad är det för något? Och 22000 kronor!?! Nej tack!
Väljer hellre de fina byxorna.

Kram Dila

Chris sa...

Den byxan ska jag köpa/Tack för tipset!:)

Anonym sa...

köpte odd molly jackan till Ullis i förrgår på rea - kostade bara 21 000 kr då /M

Anonym sa...

HiHi
Det blev kanske en nolla för mycket,
Yvonne

Camilla sa...

Instämmer till fullo, den jackan har dom verkligen inte lyckats med!
Ha det bra!
Camilla

Anna-Malin sa...

nej, absolut inte. hur tänkte de där? jag menar, både priset och utseendet? hm...
när jag tänker efter var det väldigt länge sedan jag köpte något nytt från O-M. jag skräpar runt i mina gamla favoriter istället. går lika bra det :)

köpte de mörka strechjeansen från Lindex häromdan. för 199.-. de rekommenderas också :)

kram på dig.