fredag, juli 15

Mums...


Mina nya favoriter inom godis världen, psst dom blå turkosa är godast tycker jag. Oj vad det har regnat här ikväll, inget kul. Och ingen värme har vi i poolen ännu, rörmokaren skulle ha varit här kl 13 , men han har inte dykt upp ännu hahahahaaaaaa....Hantverkare i ett nötskal. Som tur är har vi haft väääldigt tur med grävarna, snickare och elektriker hitills. Summarum är att jag har inte doppat mig ännu. Värme värme till fru K:). Ha en fortsatt skön fredag kväll. Glömde att berätta att sonen klarade sitt gröna kort och skall bara gå fadderrundan nästa vecka.

Kram

6 kommentarer:

Coolaannna sa...

Visst är de goda!! De gör min kväll :)

Kram Anna

Grodmamman sa...

Grattis Wictor till gröna kortet! Här har maken och sonen spelat nästan varenda dag och planerar en runda imorgon igen!:)
Kram

Marita sa...

Ja men visst är de goda!!! De turkosa är klart bäst!! Ja, du...det där med hantverkare...ett eget litet kapitel de...tur att inte hela världens välgång hänger på deras axlar!! Hahaha!!
kram, Marita

Nilla sa...

Tutti Frutti-ringar! Jag gillar dem också, men jag har svarta som favorit :-) Ha det bra.

A House With A View sa...

Åh de ser supergoda ut!! Och här sitter jag och har glömt att köpa lördagsgodis.... hihi.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Smultron på ett strå sa...

Ser väldigt goda ut, har inte sett såna förut. Håller mej långt borta från allt godis för tillfället, men inte hjälper det när man äter god mat och dricker gott till det... //kram maria