lördag, mars 12

åååhhhh....

Bilder lånade från nätet


Sååååå snygga!!!! Härligt snygga Primeboots.  Finns på önske listan....Hm ja det är någon som fyller år snart och man kanske kan få ett litet bidrag hihi...Skämt åsido. Här rensas kläder som skall in i våran nya garderob och samtidigt tittat jag på SALT med Angelina Jolie. Det ni, tänk att vi kvinnor kan göra 2 saker samtidigt. Ikväll skall vi på middag med flera av makens härliga kusiner. Ja vad skulle vi göra utan er:).
Hoppas att ni alla har en lovely lördag.

Kram Anne

17 kommentarer:

Madame Vit sa...

De stövlarna var riktiga 10 poängare!!! Håller tummarna åt dig =))
Hoppas ni får det trevligt med middagen!

Trevlig kväll

Kram Fia

Mariette sa...

Oj, grymt snygga!!!
Tror man känner sig som en tiopoängare i dem!!

Mysig kväll!

Kram Mariette

Helenas loggbok sa...

Vilka snyggingar! Jag skulle vilja ha ett par stövlar i den färgen, men jag skulle vilja ha ett par med lite nättare klack. Ska bara hitta dem först!
Hoppas ni får en trevlig kväll!
Stor kram
Helena

Mamma C sa...

Woow, vilka stövlar. Förstår att dom ligger etta på önskalistan.
Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram Mamma C

mammaxtre sa...

På min önskelista står ett par Hunter stövlar :-)

Ha en fin kväll

Millie-Moi sa...

Fantastiske støvletter! Hvilken nettbutikk har du funnet dem i? :))

Carin sa...

Dreglar......

Kraaaam Carin

Grodmamman sa...

Sååå tråkigt med er bil!
Fin skål du visade och vem skulle inte vilja ha en rejäl walk-in-closet!?!:)
Vi har haft kanonväder nästan hela tiden i fjällen, men här hemma har det tydligen spöregnat. Fast det gör inget för nu vill även jag ha vår!:)
Kram

Linruz sa...

Mmmmm vilka snyggingar.
Kram Lina

Lilla gårdshuset sa...

Mmm riktigt snygga!

Kramis/Heléne

Gabriella sa...

Ja ett par såna skulle sitta fint! Helt klart!

Kram, Bella

Anna sa...

Jättesnygga!!!

Anna

Villa Carl Larsson sa...

MYCKET snygga måste jag säga. Wow!

♥ Fyra årstider sa...

Vilka snygga dojor..passa er snygg tjej. Miss you Anne, men snart är det dags!
Kram Lotta

VITA NYANSER sa...

De skulle jag gäääärna vilja ha, så snygga! Jag är övertygad om att din man har hört din önskan = ), han är ju bra på sånt, eller är det bara teknik!?!

Kram L-L

TIDSOPTIMISTEN sa...

Primebootsen finns på min önskelista också - fast det lutar nog mer åt de med kortare skaft för min del ;)

Hoppas ni hade en kul kväll !!

Kram F

Grodmamman sa...

Jo, det blåste allt på oss också några dagar. Fördelen med Idre i det läget är att det finns backar i olika väderstreck och då kunde man välja backar där det inte blåste. Det var mest när man åkte ända upp till toppen man märkte av blåsten.
Kram