måndag, april 19

Solig måndag.....

Köpte en Australiensisk viol idag, som alla andra bloggare har hihi.......Har aldrig tänkt på den innan jag såg den på alla bloggar. Idag är jag mycket piggare, har ju sovit i min egen säng. Jobbat och varit på utvecklingssamtal i skolan. Härligt att få höra hur duktig sonen är, att han jobbar hårt och att han sköter sig. Vad duktig du är Wictor!!!!! Tyst hemma, lilla sonen är på scouterna och den stora är ute och skatear och maken på jobbet. Bara Millie och jag hemma. Hon är sååååå kär i alla hundar just nu. Inne på sin andra löpvecka, snart över pust. Ha det gott denna soliga måndag. Bloggning och Hollywoodfruar står på schemat hos mig....

Kram Anne

 ♥

30 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Visst är det härlig känsla, när man blir så stolt och glad av sina barn!
:)

Grodmamman sa...

Håller med, det är så härligt att känna sig stolt över sina barn och veta att de sköter sig i skolan!:)
Kram

Anna-Malin sa...

så fin bild!!

jag får väl erkänna att det står en sådan viol här med....men den har faktiskt överlevt i nästan 1 månad! hör och häpna...
och det ser faktiskt ut som det kommer massor av nya små blommor.

kram och välkommen hem!

Aratorps Lena sa...

Hej gumman! Jag har en sån också, men jag visste inte vad den hette, hehe. Min är fortfarande grön, peppar, peppar. Häller i lite vatten underifrån då och då. Verkar funka.
Grattis till skötsam son! Min sköter sig säkert också men just nu i ultrarapid som driver mig till vansinne... Hej hopp!

Jannicke sa...

Heisan

Så fint å få postiviv tilbakemelding fra skolen, det gjør et mammahjerte godt!!!

Jeg har ikke glemt din mail, det har bare vært så HIMLA travelt akkurat nå... snart vil jeg har mer tid for meg selv :o)

Ha en fin mandag videre!

Klem J.

Karin sa...

How nice! You must be proud of your son :o)
Love the round couchon on the background. See them often on swedish blogs, you can hardly find them here in Holland. Maybe I have to surch for them on the world wide web ...mmmmm.
Bye,
Karin

Carin sa...

Hallå!

Härligt med skötsamma barn!!! Nästa måndag skall jag höra sanningen om min son... ;)) Selma är inne på sin första första vecka och verkar bara mest förvirrad... Ja ja, hon hittar nog sig själv igen....

Kraaam Carin

MITT VITA HUS sa...

Superfina ju, så klart man ska ha en sån:) hur går det får du ngn lykta eller!? Fina ljustakar på brickan! Kram kram!

Anneli Stålberg sa...

Man blir så stolt när man får höra om hur bra de sköter sig de små liven.

Jättesöt liten blomma:)

Kram!

Anonym sa...

Underbar känsla då man blir så stolt och glad av sina barn. Vacker bild! Må så gott! Kram Sofia

House number 15 sa...

Fin bild!

Jag har ingen viol men blev sugen när jag fick se din fina..

Man blir stolt när barnen sköter sig i skolan.

Kram C

Signe 1 sa...

Hej puddingen! Ja visst blir man stooolt när det går bra för ens kids!!:-)) Go Wictor!!

kRAMIS s.

Limetwig sa...

Det är så skönt att höra att de där barnen sköter sig, då har man ju liksom skött sig som förälder...:)
Violen är så söt!
Ha det bäst! Åse

Fånga dagen sa...

Jaha så var man den enda bloggerskan som inte har en sån viol, ska man kanske känna sig utanför då?
Läcker bricka.
Känn dig stolt över sonen, någon har ju gjort honom till den han är.
Kramar
Lena

Tulipa sa...

Hej Anne!
Visst är det en obeskrivlig glädje att få höra att ens barn är duktiga och skötsamma!!!

Jag har inte sett en sån viol hos någon blogg ännu, i år ska tilläggas!!...(bara i min butk än så länge), men nu blev ja sugen på att ta hem en till mig också... De är sååå fina, söta och näpna...

Och supersnygg bld!!! Med fina kuddar där bakom också!

Kram Mariette

Fröken Tindra sa...

Skönt att vara tillbaka i verkligheten va´?! ;0) Hoppas att du piggnar till igen framåt veckan om inte annat.
Kramisar!

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad duktig din son är, honom ska du vara stolt över:)

Här blir det oxå Maria Montazami o de andra fruarna på TV ikväll!

Ha en bra vecka!

Kraam Jenny

Home of Nina sa...

Vad fint med de blandade ljusstakarna!
Ps.du är nominerad på min blogg.
Kram Nina

StrandviksVillan sa...

Ååååh vilken snygg bild!!!
Nu måste jag fixa till nåt nytt på soffbordet också :)

Härligt med beröm till barnen!

kramkram!

Vem är jag.. sa...

hej hej!

Ni blir jag så avis på alla ljustakar såm står så fint på fat, jag vill ha ett större silver fat och ställa fian ljustakar på!

Ja en viol det har jag oxå man jag visste inte det var en viol som kommer fram australien visste jag inte!

Kram Lisa

Fröken L sa...

Jätte söt viol, krukan är också underbar! Visst är det något speciellt med att få sova i sin egen säng. Även om du sover bra borta finns det inget som går upp mot den egna vrån. Borta bra men hemma bäst! Finns heller inget som går upp mot stoltheten över sina barn.

Kram Dila

Sara sa...

Hejsan

Vilken fin o härlig blogg du har :-)
Kram

Godastunder-tokigaidéer sa...

Det är så skönt när man har varit på dessa samtal och fått veta att det går bra. Sen kan man slappna av. Vilket vackert fat med de blandade ljusstakarna, mycket snyggt.

Ha det gott
Kram Anna

Anna-Malin sa...

jag är lite osäker hur storlekarna är. har aldrig provat, eller ens sett ett plagg live...men jag är en 2:a så jag beställde en M.

vad det gäller ♥:an...det beror lite på vilken färg du mest använder på kläderna. det beige är väldigt fint, och lättanvänt. det ljusgrå som drar lite åt grönt är väldigt vackert mot vitt, svart och andra "anti" färger.
sen gör jag även hjärtanen i svart om det skulle vara nåt :)))

kram igen!

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Vilken fin bild.
Min kväll blev oxå hollywoodfruar samt bloggning :)

Kramis

hemma hos lilla mej sa...

Vad härligt när det går bra för det käraste man har.Man blir på stolt och glad.Visst är dom bara så himla sockersöta denna typ av violer.Önskar dej en fin tisdag i det härliga vädret.Kramar Rita ♥

Hanna sa...

Söt liten viol.
Visst är det härligt att höra när det går bra för barnen.
Kram
Hanna

Camilla sa...

God morgon!

Va skönt att gå på utvecklingssamtal som känns så bra - jag har alltid en liten orosklump i magen när jag går på sonens...:) Men det gick bra i torsdags!

De svart ljusstakarna du visar är superfina - var kommer de ifrån?

Ha det gott - kram!

Ocean showroom sa...

Gidmorgon! Ser ut som om det blir en solig tisdag här också! :-)Bra gjort av Wictor!! Ha en strålande dag. Kram Alexandra

HEMLÄNGTAN sa...

Vilken fin bild du tagit, gillar verkligen din ljusbricka!
Kul med utvecklingssamtal när man hör sådana lovord. Jag har också varit på utvecklingssamtal i dag faktiskt, på dagis. Det är så kul att se lite bilder och filmer på hur barnen är på dagis.

Underbart vacker viol. Har ingen själv, så den kommer kanske upp på inköpslistan då. Jag kom av mig lite i blomhandlandet när det blev lite kallare ute.

Ha en bra dag och njut av tystnaden!
KRAM!!!