söndag, januari 3

Hot or Not?????


Min köksklocka gick sönder........Tyckte om den, nätt och fin. Men , men.....Sen följde denna skönhet hem från Ikea igår. Mäter 58 cm, den är stoooor. Upp på en vägg kvickt igår och maken sa att nu kommer hela gatan + dom som passerar titta in här när dom behöver se vad klockan är. Lilla sonen: Mamma, den är för stoooor och passar inte där ( hm undrar om han kommer bli intresserad av inredning i framtiden ??). Den hamnade i alla fall på en annan vägg och där passar den, och den blir ju lite som en tavla tycker jag. Hot or not är frågan? Idag blev vi barnlediga, stora sonen åkte snowboard på Omberg och lilla sonen har varit på bio. Och vi föräldrar åkte ut till Unnerstad för en fika. Jag gillar att åka dit för att få lite lugn och givetvis shoppa lite hihi. Nu skall jag sjunka ner i soffan och titta på The Proposal. Har ingen blogglust idag, det får bli imorgon kväll.
Kram Anne

32 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Hot, hot, hot...har tittat på en likdan. Men jag ser ingen klocka här än. Hoppas julen varit bra. Kanske mailar..men jag är lite seg än så länge. Har inte vaknat ännu från ledighetsdimman.
Kram Lotta

House number 15 sa...

Det är väl bra om grannnarna kan dra nytta av det man köper ;)

Jag tycker det är snyggt med en stor klocka. Har ett stort ur som sitter på väggen utanför sovrummet, helt perfekt!

Lyktan kommer från Indiska förresten.
Kram C

Anna-Malin sa...

Jag säger HOT eftersom jag har en likadan. MEN, jag skulle vilja ha den STÖRRE..... *L*

Kram Kram!

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Den är riktigt HOT!

Väldigt läcker och en riktig klassiker vid det här laget tycker jag!
Hade själv en sådan klocka för 8 år sedan tillsammans med ett ex, men den behöll han då vi separerade.

Kram kram

promenader på landet sa...

Jo jag säger hot och gamla minnen för min del.... När jag träffade min man 1997 hade ha en liknande klocka och då tyckte jag han var galen... Men han hade mycket annat märkligt i sin ungkarls lya också! Må så gott! Kram Maria

a piece of happiness sa...

Ett ord

SKITSNYGG!

Ingrid sa...

Läcker klocka, den skulle gärna få flytta hem till mig. Nu var det år och dar sedan jag besökte IKEA. Vi har ju så himla långt dit så det blir inte så ofta.

Jag ska slappa i soffan jag med om en stund. Börjar jobba i morgon...

~Livet i byn

Fånga dagen sa...

Ja men för hundan en sådan skulle jag ha som ser så enormt dåligt nu för tiden.
Läcke.
Kram Lena

Signe 1 sa...

Jadu raring, du vet ju att det sitter en likadan hemma hos oss, och jag like it a lot!!:-) Kram Sofia

Grodmamman sa...

Super läcker! Skulle också vilja ha en sådan där stor klocka i vårt nyrenoverade kök sedan. Den vi har där nu ska nog in till sonen då.
Kram

Äppel Päppel sa...

Den är helhot!

MITT VITA HUS sa...

really hot:) har med kikat på den men den är gigantisk och jag vet iten riktigt var jag skulle ha den:) Ha en fin kommande vecka vännen:) Kram kram

Ocean showroom sa...

Jag har den på köket så jag säger såklart HOT! :-) kram alexandra

Linruz sa...

Som sagt ligger på inköpslistan så HOT blir de från mig.
Men det visste du ju redan.
Tack för den lilla pratstunden i dag.
Kram Lina

Syster Yster sa...

Självklart är den helt HOT. Jag har själv denna gigantiska klocka i köket och är helnöjd. Min kompis har en som blir ännu större där man sätter siffrorna separat på väggen diametern på den är säkert det tre dubbla men skitcool.

Kram
Anette

hemma hos lilla mej sa...

Säjer bara!!!!!!Den var både cool och skitsnygg.Ha en skön kväll och en bra start på nya veckan Kram Rita.

Smultron på ett strå sa...

Hej, klockan är HOT såklart, jättesnygg! Kram Maria

VITA NYANSER sa...

Den är ju superhot vännen!!! Hi,hi....ja, jag är ju lite partisk eftersom jag har en likadan hot pryl själv!!! Jag är såååå nöjd med den.

Ha det bra!
Kram L-L

Hem och Lycka sa...

Uuuurfin tycker jag! Hihi, där fick jag väl till det ;-)

kram Mia

sand mellan tårna sa...

HOT HOT; HOT!!!!!!!

Grymt snygg har själv kikat på den, men i mitt vägglösa hem finns ingen plats......

keep it!! Kram L

Jenny sa...

HOT, verkligen!
Jag fick en klocka i present och den var jättefin. Annars är man lite bestämd över vad man väljer att köpa, andra har ju inte samma smak alltid...

Kram Jenny

Birgitta sa...

Bra med en stor och redig klocka, så man ser vad tiden är.
Fina vinterbilder du har i förra inlägget.
Ha det gott.
Kramis Birgitta

EN INREDOHOLIC sa...

HOT!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag älskar den!!
Passar på att önska dig en god fortsättning på det nya året!

Kram
Jannice

Anne sa...

Jag tycker den är FIN!
Bra att du tänker på andra och skaffar en så stor klocka att de som är ute och går utan klocka kan hålla koll :)

Kram Anne

Caroline sa...

Urfin och urläcker!!!!!!!! Skulle vilja ha en ja oxå - frågan är bara var??? Kram C

ulrika sa...

Härlig klocka, Härligt att vara ledig i några dagar det behöver man så här i vinter mörkret.
Kram Ulrika

Två systrar sa...

Hot! Definitivt Hot!! Ju större desto snyggare! :-)
Kram C&M

Hemmalycka sa...

Very hot!
Kram

alegni sa...

sizzling hot! den skulle jag köpa på momangen om vi bara hade ett större hus!
kram
ignela

Ingunn sa...

hot tror jeg. Om den ikke er for stor.

Klem Ingunn

Unknown sa...

Jag köpte en likadan i somras, som vi ska ha i stugan, ville inte gå miste om den utifall IKEA plötsligt slutar producerar dem. Jag ska sätta upp den i sommar när nya delen är inflyttningsklar.
Vi har ett vardagsrum och kök med högt till tak, 52 kvm, vita panelväggar och skeppsgolv, så det kommer att sitta som en smäck med den stora klockan, vi får se hur det ter sig när allt är på plats, men jag hoppas att allt blir som i mina tankar. Inredningsnörd...
Kram från Annelie
radhusochstuga

Anonym sa...

Jag säger som flera andra här...HOT HOT såklart! Den är superfin den där klockan, har själv tittat på den men den har ingen plats i mitt nuvarande kök tyvärr....Ha en fortsatt trevlig helg! Kram