tisdag, augusti 4

På turné, hihi.......

Lotta i tagen

Liten detalj


4 vita amerikanska gungstolar ute
på verandan är inte alla som har....

Fina fina detaljer......



Har vi varit.....Det behövdes lite för själen och att tjattra med E. Ja vilket hem min kära vän har. Och jag tror att Lotta kände likadant, eller jag vet hihi. Jag visste att hon skulle gilla det. Vi sprang runt med kameror, hm i alla fall Lotta. Jag hoppas att vi kan göra något bra av det här, men det tror jag tralalala. Lotta tog mängder med bilder och några har hon nog fått till. (Pssst Lotta linsskyddet låg i badrumsskåpet, hihi....)
Kram Anne




20 kommentarer:

Grodmamman sa...

Håller tummarna för att det blir ett reportage av er turné!:)
Är heller ingen lantlig tjej, tycker att det är jätte fint hos andra, men inte hemma hos mig!:)
Åre-choklad är ju aldrig fel!
Kram

Sassa sa...

Såååååå spännande!
Var har ni varit??
Du måste berätta " bara " för mig!!!
Kram från Sassa

Jenny sa...

Hej Anne!
Satt precis o tänkte på dig o Lotta när jag såg att du gjort ett inlägg,"slängde mig över det" hihi!

Åh vad fina bilder! Och Lotta ser ut som värsta proffsfotografen (som hon ju faktiskt är eller hur:))

Din vän verkar ha ett superfint hem!
Kramis Jenny

Anonym sa...

Härligt att det gick bra.
Med er två i kombo kan det ju inte bli fel.
Ser otroligt spännande ut det där hemmet. Hoppas på att få se det i tidningen sen.
Massor av kramar Lina

Hem och Lycka sa...

Ååå så spännande, finfina bilder, ser riktigt snyggt ut!

kram Mia

Annas Lycka sa...

Så roligt och spännande å se om det går vägen för er.Håller tummarna!! Kram Anna

Jannicke sa...

Så gøy å få leke fotograf ;o)

Klem J.

Fröken Tindra sa...

Ni verkar ha haft trevligt! Hoppas att allt blir som ni tänkt.
Kram!

Ensamma mamman/Ögonblick och Tankar sa...

O va härligt de ser ut. Låter som en riktig toppen dag! Kram

Hemmalycka sa...

Nu är det ju väldigt spännande, vad är det för projekt ni håller på med. Ska ni göra ett reportage i en tidning el vad? Tell me, pleaseee?
Snyggt hem din polare har iaf, det vill vi se mer av.
Kram Åsa

Mamma Mimmi sa...

Ser man på...Lotta ser precis så där proffsig ut som man trodde. Förstår att ni hade riktigt kul! Kram Mimmi

♥ Fyra årstider sa...

Vilken snygg tjej..tycker som att jag känner igen henne *ler*. Men vilket hem..jag bara tittar på mina bilder och ler...det är inte klokt vilket paradis en del bor. Så mycket loppis saker och shit så snyggt..Du Ann...du är bara så gullig vad kul vi hade ..jag vill ut mer på turne imorgon igen..*asgarv*
Kram Lotta

Signe 1 sa...

Ni verkar ju ha varit värsta proffsfotograferna hemma hos din vän, jag tror verkligen på detta vännen! Snart får man läsa om hennes hem och se de vackra bilderna, I´m sure of it!! Kramis Sofia

bikim sa...

I love rocking chairs and the one you've posted looks so romantic and feminine.Love your blog.Have a great night and i'll come back to read more,
Rosa from Portugal

Ingrid sa...

Ja, Odd Molly är verkligen toppen. Jag har handlat mycket från deras sortiment sista tiden. Finns ju hur mycket som helst...

~Livet i byn

alegni sa...

vilket spännande äventyr ni haft. hoppas det ger upp hov till något ännu häftigare!
hon har ett vackert hem, din vän!
kram
ingela

Ocean showroom sa...

Spännande! Här har vi äntligen fått sol så nu ska dagen njutas ute!! Kram på dig alexandra

Hemmalycka sa...

Lycka till, det ska bli kul att följa.
Kram Åsa

promenader på landet sa...

Hej och tack för titten på min blogg jag blev jätteglad! Dig har jag ju hört mycket om förstås av Lotta och jag håller med... Din blogg är verkligen så fin och ditt hem också! Må så gott! Kram från Maria

Blåbärs och smultronstället sa...

Vad roligt ni måste ha haft det, jag skrev även till Lotta nyss. En bra kamera, fotograf och något fint att fota så blir det säkert jättebra. Lycka till!
Kram Susanne