lördag, augusti 8

Lite blandat






Godkväll alla där ute...Familjen överlevde tältningen. Maken har inte sovit alls, 12-åringen vill aldrig mera tälta, sov inte mycket ( Pst han skall göra det med klassen i slutet av augusti) och 8-åringen tyckte att det var livet och sov som en stock.....Tänk att man kan se det på olika sätt. Jag sov ensam och blev livrädd när Millie började voffa kl 00.00, något som hon aldrig gör. Antar att hon hörde något djur utanför, kvickt låste jag alla fönster och dörrar. Här är lite blandade bilder från landet. Ha det gott alla.....
Kram Anne






























10 kommentarer:

Jessica sa...

Hej,
har varit lite sporadiska besök i bloggvärlden de senaste veckoran...
Nu har jag läst ikapp :)

Låter som ni har en skön sommar, med eller utan tältning *ler*
Vad roligt med er lilla bloggträff, kan tänka mig att ni hade det trevligt!

Må gott,
kram
Jessica

Anonym sa...

Hi hi hade dött om jag hade sovit själv och vaknat så där.
Här funkar faktiskt tältandet skapligt. Men jag vill vara någonstans där jag har tillgång till dusch och toalett om vi ska tälta mer än 1 natt. Så pass bekväm är jag.
Inget tältande i år dock....laddar inför resan nu då det närmar sig.
I morgon blir det att gå tillbaka till jobbet efter 4 veckors semester.
Sol och bad i dag för att njuta riktigt ordentligt den sista dagen.

Ta hand om dig
kram Lina

Jannicke sa...

Jeg er skikkelig husredd når jeg er alene.. så skjønner godt du ble redd da hunden bjeffet rundt midnatt.. *GRØSS*!!!

Mange fine detaljer fra landet ditt, Anne! Jeg kjøpte et "Welcome" skilt i går... tror det var ganske så likt ditt!

Søndagsklem til deg. J.

Annas Lycka sa...

Anne!! Skönt att ha mannen och pojkarna hemma igen låter det som. Härligt somriga bilder du tagit. Jobba imorgon?? Här går jag in på min andra vecka och snart vet man inget annat än just jobb jobb...Konstigt!! Ha det så gott. Kram Anna

Helenas Hem -Livet på landet sa...

Tälta kan faktiskt vara ganska mysigt! :) Men jag är ganska bekväm av mej så det får räcka med EN natt i taget!
Mina grabbar tyckte att det var mysigt när de var små...nu tror jag knappast att de skulle vilja hänga med morsan iaf! ;) (13 och 16 år)

FINA bilder!!!

KRAM
/Helena

blogg.helenashem.se

mitt skärgårdsliv sa...

Fina bilder!! Vi tältade förra veckan det var riktigt skoj men en natt räckte bra :) Trevlig kväll!!

alegni sa...

jag håller nog med den äldre...
fina bilder från ert fina sommarställe!
kram
ingela

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tälta i fint väder är väl ok, men fy om det regnar. Härlig bild-kompott, ni har det mysigt på landet.
Kramar AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Anne!
Vilka fina bilder från ert sommarställe:)

Tälta..hmm inte min grej;)

Ha en sköön kommande vecka o sköt om dig,
Kramis Jenny

Bella sa...

Fina bilder som vanligt!!!

Tältningen låter som en upplevelse för familjen :) Gissar att lite egen tid hemma i lugn och ro var preis vad du behövde...

Har läst i kapp dina inlägg som jag missat så här i semestertider och det är så tråkigt att läsa att det fortfarande är kaos i din närhet, hoppas så att det ordnar upp sig snart...

Ta hand om dig vännen

Stor kram Bella