tisdag, mars 10

Vill ha vår


Näe nu får det vara nog....Vill ha vår och jag tror inte att jag är ensam om det. Vill ha sol och torrt i marken. Vill använda kläder med lite färg för nu blir det att man sätter på sig svart,svart, grått, grått. Och nu är det värdelöst att ha vovve och framförallt om dom har lite hår som hänger här och där. Fick hem lite pyssel från Panduro idag så nu gäller det att bestämma vad jag skall göra av det.....Var tvungen att svänga förbi Clas Ohlson jag med för att köpa stämplar.
Ha det så gott. / Kram Anne

8 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Är det din odd Molly kofta? Nu blir jag avis såååå snygg!
Kram Åsa

Helenas loggbok sa...

Dina fina bilder ser ut som en Odd Molly kofta. Jag blir oxå avundsjuk. Kan vi inte få se hela?

Vi har skitväder här i Luxemburg. Jag väntar oxå på våren. Alla här säger att den ska komma tidigare än hemma, men jag vet inte.... än lyser den med sin frånvaro. Det bara regnar hela tiden. Man får vara glad åt det lilla, det är iallfall inte frost på morgonen längre!
Kram / Helena

Ingrid sa...

Huja vilken snygg kofta jag anar på bilden, lyllos dig!!

Håller med dig om att våren borde komma å det snaraste...

~Livet i byn

VITA NYANSER sa...

Vad spännande att se vad du tänker pyssla ihop. Jag har också tänkt ta en sväng till Claes Ohlsson. Kul att få lite tips. Kram L-L

StrandviksVillan sa...

Hej på dig!! Nu har jag läst ikapp lite här - OJOJOJ så fina bilder du har!!
Visst är det kul att shoppa! Gladast är jag när det dessutom blir billigt! Köpte mina fynd på Jysk för totalt ca 16 euro, det tycker jag är lämpligt pris ;)

Ha det fint!!

Fröken Fräken sa...

O ja, visst vill man ha VÅR! Helst nu på direkten och ännu tidigare ;-) Jag vill kunna gå barfota i sandaler, känna gröngräs mellan tårna...
Kul att du gillade ramarna, känner mig rätt nöjd!

Jenny sa...

Hej Anne!
Javisst vill vi ha vår NU!!
Härligt rosa Odd Molly kofta du visar:)

kram Jennya

alegni sa...

jaha, det ska börja tillverkas texter här också ;)
du undrade över mina stjärnor. det är maken som gjort dem, i trä.
kram
ingela