tisdag, mars 17

Mitt hjärta......

  1. Kom idag från Josse som har den fina bloggen in-myhouse. Josse...Det duger absolut, jättefin. Igår var vi på Il divo och det var jättebra, jag tror att det var den bästa konserten hitills av de 3 som vi har sett. Kan det vara för att vi satt på rad 3 kanske?? Vi satt oförskämt bra. Tyvärr fick jag inte ta in min stora kamera som jag hade med mig, den låg i väskan. Undrar om dom trodde att jag var proffsfotograf?? Jag mitt dumma nöt kunde ju ha hängt den under kappan om jag hade tänkt till, dom checkade ju bara väskorna. Vi fick gå tillbaka och lägga den i bilen. Jag brukar alltid ha min lilla kamera i min handväska, tror ni att den var där igår? Näpp den låg hemma på skrivbordet eftersom vi har testat min dator som inte tar minneskorten längre. Huh vill inte ens beskriva hur arg jag var........Och ta kort med iphone blir inte så bra kan jag säga. Framför oss hade vi tyvärr ett gäng som bara satt och snackade sig igenom hela konserten och dom blev jättesura när vi sa åt dom att vara tysta. Snacka om att inte ha någon respekt......Nu skall jag snart se Bygglov och Desperate Housewife och mellan reklamen skall jag kolla till allt jag har missat på era bloggar. / Kram Anne

13 kommentarer:

Sommerlyst sa...

Super lekkert hjerte!!

Så bra at konserten var bra, men så utrolig irriterende å ha folk som snakker foran seg da. Skjønner ikke hvorfor de går på konsert hvis de ikke har tenk å lytte til musikken.

Ha en fin TV-kveld. Det blir det her også..faktisk går Desperate Housewives om tirsdagene her også ;)

Ingrid sa...

Vilket läckert hjärta!!

Så oförskämt att sitta och prata under en konsert, då hade jag med sagt till!!

~Livet i byn

sand mellan tårna sa...

Det hjärtat är fint.... har själv kikat på det hos Jossan .... låter som att ni hade en fin kväll, trots kameran....

du, jag kopierade en bild inne hos dig för kvällens inlägg hos mig, orkade inte leta upp den själv, blev sååååå inspirerad, skulel vilja ha flera stycken.....

ha ne fin kväll, själv ska jag ta ett bad snart....

Kram Linda

Jenny sa...

Hej Anne!
Åh har du oxå beställt ett hjärta av Josefin! :) Jag har ett likadant, de är såå fina!

Kul att du var nöjd med konserten men man kan ju fråga sig varför de "tjötiga" framför er gått dit??
Kunde väl ha satt sig på en pub eller nått istället..

Ha en härlig kväll,
kram Jenny

Viveka Gulda sa...

Ska jag säga sanningen dricker jag int ehller kaffe, mer än just på Espresso House, jag beställer Latte Macciato, som är hela koppen full med varm mjölk, och så lite, lite kaffe. Gott tycker jag, någon gång i månaden eller så. Annars är det te som gäller för mig:)
kram

♥ Fyra årstider sa...

Vad härligt att få åka iväg Anne. Bara vara och umgås. Det borde jag och mannen göra snart..men istället väntar fjällen med hela familjen och det ska bli underbart.

Tid med bloggandet är svårt..jag har nöjet att ha 2 bloggar med många besökare minst 1000 per dag tillsammans. Kan få 50 mail på en dag och man vill gärna svara på alla kommentarer och mail. Det är väl så att jag vill inte att mina barn ska känna att deras mamma bara bloggar jämt..samtidigt är detta mitt stora intresse. Frågade min flicka idag vad hon ville ändra på här hemma med mamma och pappa..då tittade hon på mig och sa - Ni är bra som ni är!!Gulligt va?
Kram Lotta

VITA NYANSER sa...

Vilket snyggt hjärta! Hon gör så fint! Ni verkar ha haft en bra kväll, underbart att få komma iväg så där!

Ha det bra!
Kram L-L

Nettan sa...

Hon gör så himla fina hjärtan!!
Låter som kvällen igår var lyckad, mysigt!!
Kram Nettan

sand mellan tårna sa...

hahaha... visa inte vad jag skrivit!!!! Ofta läser han mina kommentarer innan jag en shunnit se dem...... oj, oj, oj....

jag vet, det blir jättedammigt, det stannar väl vid en dröm....

Kramar

alegni sa...

vad tråkigt att du glömde din lilla kamera hemma. jag brukar också smuggla med mig min lilla kamera när jag går på konsert, fast sen har jag dåligt samvete när jag använder den ;)
kram
ingela

Anonym sa...

Tack för de söta peppand orden...de värmer ska du veta.
Kram kram

In my house sa...

Söta duuuuu.... Japp, va bra att du blev nöjd!!!!
Grrrrrr, jag är en riktig surkärring,,, jag hejdar mig aldrig från att säga till överallt,,,, Andreas skämms ofta,,, hi... Bra gjort,,,, jag hade blivit fruktansvärt arg =)

Kram j

Therese sa...

hoppas du njuter av semestern, själv njuter jag av dian inlägg som jag missat då jag varit bortrest - gillar din blogg skarpt!

Kram

Therese - Lurans blogg