söndag, februari 8

Utmaning

Jag har fått min 1:a utmaning från Johanna med bloggen www.missfixtrix.com. Självklart så antar jag den sen får vi se om jag fixar alla 8 frågorna.....


Regler:Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1. Har en viss ovana av något halvdant kontrollbeetende över saker hemma fast jag egentligen inte har det....

2. Har en dålig ovana att ALDRIG komma i säng på kvällarna.

3. Är lypsylberoende

4. Är Coca-cola lightberoende ( Obs! Försöker faktiskt sluta) Dumheter man har när man inte dricker kaffe.

5. Fast alla tror att jag har superordning så har jag det inte....

6. Har en dröm om ett annat hus i bakhuvudet....

7. Har en vana att alltid försöka gå långprommenader med vovven.

8. Städning är inte min starka sida, det vet min man.


Utmaningen går till:


mittlivplandet
sandmellantarna
vittochblatt
tusenideer
hemmapakrakered
alanettan
knasigamamman
systrartva

Hoppas att ni tar den / Kram Anne

10 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Anne, vad kul att jag fått en utmaning, det är min första:)
Hmm..får börja fundera ut mina svar!
Ha en bra kommande vecka,
kram Jenny

sand mellan tårna sa...

Hej Anne.

Måste tänka några dagar till på bokstäverna, mailar dig sedan.

Ang. utmaningen så har jag fått den flera gånger tidigare, men jag tar nästan aldrig utmaningar längre, de måste vara väldigt roliga för att jag ska ta dem.... typ ha inredning och bild som tema.... eller iaf en bild.

Hoppas det är ok.

Massor av krama Linda

Lallis - liv och leverne sa...

Klart jag antar utmaningen:)
kram Lallis

www.missfixtrix.com sa...

Härligt att ha en medberoende i cola träsket.. Undra när man kommer ur det? Kul att se dina svar och kul att du antog utmaningen.

Vitt och Blått sa...

Roligt med utmaning, ska fundera till imorgon så ska jag ha kommit på 8 saker! :) Nu är klockan mycket och det är dags att sova (samma ovana som dig - kommer aldrig i säng!) Kram Ewa

Två systrar sa...

Hallå!! Det är en superkul utmaning! Vi antog den för ett par v sedan...skrolla ner och kolla vår!! Det finns fler som är cola light beroende;-) Hihi...Kram C&M

Anonym sa...

Hej Anne,

Såg att du vill ha tolix stolar i ett tidigare inlägg. Jag gjorde så att jag önskade mig EN Tolix stol (vit så klart) och så fick jag den utav min man. Nu har han insett att den faktiskt är så himla snygg och att vi ju faktiskt kan köpa allteftersom. Jag köpte en Bertil stolsdyna från IKEA att ha till och det blev ju bara ännu bättre, nu är det inte så kallt om rumpan längre.

När stolen väl finns hos dig/er så kommer din man att förstå vilken underbar smak du har, Lätt som en plätt ha, ha..

Lycka till!

Kram Anna

Nettan sa...

Hej !
Kul å läsa lite om dina vanor/ovanor!!;-)
Får nog fundera lite på den!!
Kram Nettan

Hemmalycka sa...

Kul med utmaningar, man får ju tänka till om hur man är.
Vilken söööt vovve du har.
Kram Åsa

Två systrar sa...

Hej igen!! :-) Javisst får du det!! Jättegärna! Stor kram och ha en mysig måndag!!!/C&M