fredag, februari 27

Hund bytes mot hamster eller guldfisk...

Nyinköpta kuddar för dagen från US Polo, Hemtex

Nytt salt från Santa Maria, finns i 5 smaker

Kan säga att det är inget kul i dessa tider att ha hund, när snön nästan är borta och smutsen kommer fram. Så därför tänkte jag kolla om någon har lust att byta vår "skumpa", " voffa" , muppa, kärt barn har många namn mot typ en guldfisk eller en hamster. Tyvärr så tror jag mina barn faktiskt skulle kunna byta till en hamster, inte det att dom inte gillar henne men dom vill gärna ha en hamster. Men inga "råttor" kommer in i mitt hus. Skämt åsido, skulle aldrig byta bort henne. Vad är ett par smutsiga tassar och mage.... Har faktiskt hunnit med att shoppa lite kul idag förutom mat och hundmat. Hittade mina kuddar som jag har på landet till ett väldigt bra pris på Hemtex ( Blink till maken, Han kommer att sucka inte kuddar igen...Hittade du någon lykta kanske??? ) och sen hann jag faktiskt med en klädaffärer eller två. Jag som är saltmänniska, den enda i vår familj blir överlycklig när det kommer någon ny sort och sen gör det ju inget att förpackningen är snygg....Här blir det snart mat och Let´s Dance och sen ska jag titta in till er andra bloggare. Tack snälla Mia som har elliscorner för snabb leverans av min fina mjölkkanna, supernöjd. Och tack snälla för den fina gåvan i paketet, kan pigga upp vem som helst........ Ha det så gott. / Kram Anne



9 kommentarer:

H A J sa...

Hej igen!
Blir så full i skratt! Kuddarna du har köpt såg jag med till VÄLDIG BRA PRIS! Men jag, min lilla ärthjärna, köpte dom inte när jag såg dom utan gick tillbaks i måndags. Tror du dom var kvar då?? Nä då!! Säger grattis till dig!
Kram
Jenny

Jenny sa...

Hej Anne! Vilket kap du gjort, de där kuddarna är ursnygga!

Vi tar gärna den söta hunden så kan ni få en tupp i utbyte, vi har flera stycken*fniss* !
Ha en härlig fredagkväll:)

kram Jenny

"M" sa...

Snygga kuddar...samma här lets dance nästa...

Ingrid sa...

Ha-ha då vill jag ha 6 guldfiskar istället för våra 6 cockrar ;0) Just nu är dom som 66 hundar, tikarna löper och de ylar hela dygnet runt. Inte kul!!

~Livet i byn

Jenny sa...

Jättefin blogg!!Trevlig helg!:-)

In my house sa...

Godkväll i stugan!!!!!

- Såååå kul att få paket idag!!! *Wiiiee* såg lika fint ut som på din bild!!!! väl inlaget och mysigt kort!!!! jättekul å tack,,,

Många kramar josse

Två systrar sa...

God Morgon!! Oj vad många inlägg du hunnit med under de två v jag varit borta...Smålog för mig själv när jag såg att du har flera av de kuddar jag har! De från mio,ligger på dotterns säng...polo från hemtex de med text och lexington i jeans, på min säng! Gillade oxå några av H&M textilier! Ja, de du visar:-) Kram C

♥ Fyra årstider sa...

Låter livsfarligt att jobba nära stan..tur för mig..nu finns tyvärr nätshopping.
Kram Lotta

Fröken Fräken sa...

Såg ut att vara väldigt fina kuddar! Ska sy mig ett par nya imorgon, det är bara svåra beslut som ska fattas om vilket tyg som jag ska sy dem i...