torsdag, februari 19

H&M Home + eller - ??




Lite besviken är jag nog, både ja och nej......Lite för starka färger för min smak på vissa delar men det skall ju passa alla, men färger går ju fram och tillbaka. Dessa är några axplock som jag skulle kunna tänka mig hemma eller på vårat land. Framförallt duken kan göra sig fin på landet. Sitter hemma och jobbar och skall sen hitta på något med grabbarna. Kanske blir lite bak, Lotta som har bloggen mittlivplandet har på sista tiden fått fart på mig med sina fina bilder på alla bakverk, vem vet det kanske blir några cupcakes här också idag..../Kram Anne
Foto: H&M

3 kommentarer:

Sjöboden sa...

Oj detta har jag missat. Duken var riktigt snygg! Vad fint ni har i vardagsrumme!!

Kram C

♥ Fyra årstider sa...

Baka, baka liten kaka..vad bra att jag fick sätta lite fart på dig!! Din kitchen aid ska väl inte stå och mögla heller *fniss*.

Tycker precis som du Anne att färgerna var för starka..jag är besviken..men axplock fann det. På lördag ska jag till Nordik och shoppa lite..ska bli kul..är jätte sällan i Linköping nu för tiden.
Kram Lotta

Vitt och Blått sa...

Duken, men i blått ska jag önska mig i födelsedagspresent! Det var många fina saker, men mycket som inte föll mig i smaken. (Starka färger) Den marina stilen med koordinat gillade jag! Mumsigt, vad blir det för smak på cup cakesen? Kram Ewa